Čolnikov trg 5
2234 Benedikt
Izdaja potrdila o namenski rabi zemljišča.
Vlagatelj: ime in priimek, naslov, elektronska pošta, telefonska številka. Podatki o parceli-ah.
Skladno s klasifikacijskim načrtom občine.
Potrdilo o namenski rabi nam pove kakšna je namenska raba zemljišča, ki je natančno določena s prostorskimi akti. Izda se za potrebe izvajanja vseh vrst pravnih poslov in prometa z nepremičninami ter urejanje zemljiškoknjižnih zadev (npr. nakup, prodajo, cenitev, dedovanje nepremičnin). Čeprav pridobitev potrdila o namenski rabi zemljišča ni več obvezna v nobenem postopku (podatke za potrebe postopka organ dolžan pridobiti sam), predstavlja pomemben vir informacij za lastnike zemljišč oziroma za investitorje o namenski rabi zemljišča ter prostorskih ukrepih po predpisih s področja urejanja prostora.
Po tretjem odstavku 105. člena Zakona o prostorskem načrtovanju /ZPNačrt/ se šteje, da največ deset posameznih zemljiških parcel znotraj katastrske občine predstavlja en zahtevek za izdajo potrdila o namenski rabi.
Lastništvo zemljišč ni pogoj za oddajo vloge. Za odločanje o vlogi pa je pristojna Občinska uprava občine.
Potrdilo o namenski rabi zemljišča ima naravo potrdila iz uradne evidence in se izda skladno s predpisi o upravnem postopku ter proti plačilu upravne takse, pri čemer se šteje, da zemljiške parcele znotraj katastrske občine predstavljajo en zahtevek. En zahtevek lahko obsega največ deset posameznih zemljiških parcel.
Po tarifni številki 37 Zakona o upravnih taksah znaša upravna taksa za potrdilo o namenski rabi zemljišča 22,70 EUR.