Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO, 76/16 - odl. US, 11/18 - ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 - ZIUZEOP-A, 80/20 - ZIUOOPE, 62/24 - odl. US, 102/24 - ZLV-K), 11., 36. in 40. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06 in 203/20 - ZIUPOPDVE) ter 15. člena Statuta Občine Benedikt (Uradno glasilo e-občina, št. 20/21 – uradno prečiščeno besedilo – UPB1 in 24/2025) je Občinski svet Občine Benedikt na 18. redni seji dne 10.9.2025 sprejel
ODLOK O JAVNO-ZASEBNEM PARTNERSTVU ZA IZVEDBO PROJEKTA: SISTEM DALJINSKEGA OGREVANJA NA LESNO BIOMASO V OBČINI BENEDIKT
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina odloka)
(1) Ta odlok vsebuje odločitev o ugotovitvi javnega interesa za sklenitev javno-zasebnega partnerstva za izvedbo projekta »Sistem daljinskega ogrevanja na lesno biomaso v občini Benedikt« v eni izmed oblik javno-zasebnega partnerstva, določenih z Zakonom o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06 in 203/20 - ZIUPOPDVE; v nadaljevanju: ZJZP).
(2) S tem aktom se določa predmet in pogoje za podelitev koncesije, pravice in obveznosti koncedenta in koncesionarja, postopek izbire koncesionarja in druge sestavine razmerja javno-zasebnega partnerstva.
2. člen
(opredelitev ključnih pojmov)
(1) Posamezni izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo naslednji pomen:
- »javni partner« oziroma »koncedent« je Občina Benedikt;
- »zasebni partner« oziroma »koncesionar« je fizična ali pravna oseba, ki bo v okviru javnega razpisa izbrana kot izvajalec javno-zasebnega partnerstva;
- »koncesijsko razmerje« je razmerje med koncedentom in koncesionarjem, ki se izvaja na podlagi koncesijske pogodbe);
- »uporabniki oziroma upravljavci objektov« so javni zavodi in druge osebe javnega prava, katerih ustanovitelj ali soustanovitelj je Občina Benedikt in ki za izvajanje svoje dejavnosti uporabljajo objekte v lasti Občine Benedikt;
- »pogodbeno partnerstvo«" je oblika razmerja javno-zasebnega partnerstva, ki se lahko izvaja kot javnonaročniško partnerstvo ali koncesijsko partnerstvo;
(2) Izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo enak pomen, kot ga določajo ZJZP in predpisi, ki urejajo energetsko dejavnost.
(3) V tem odloku uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske.
II. UGOTOVITEV JAVNEGA INTERESA
3. člen
(javni interes)
Na podlagi Energetskega zakona (Uradni list RS, št. 38/24; EZ-2), Lokalnega energetskega koncepta Občine Benedikt (2014), Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16) in na njeni podlagi izdelane investicijske dokumentacije Dokumenta identifikacije investicijskega projekta za projekta izvedbe sistema daljinskega ogrevanja na lesno biomaso v občini Benedikt, Investicijskega programa za projekt izvedbe sistema daljinskega ogrevanja na lesno biomaso v občini Benedikt, Pravilnika o vsebini upravičenosti izvedbe projekta po modelu javno zasebnega partnerstva (Uradni list RS, št. 32/07) ter na njegovi podlagi izdelane Ocene upravičenosti javno-zasebnega partnerstva za izvedbo projekta »Sistem daljinskega ogrevanja na lesno biomaso v občini Benedikt«, Občina Benedikt ugotavlja, da obstaja javni interes za izvedbo projekta v Sistem daljinskega ogrevanja na lesno biomaso v Občini Benedikt.
III. MODEL, PREDMET, OBMOČJE IZVAJANJA IN ČAS TRAJANJA JAVNO-ZASEBNEGA PARTNERSTVA
4. člen
(model javno-zasebnega partnerstva)
Glede na vsebino projekta je najučinkovitejši način za zadovoljitev javnega interesa, sklenitev pogodbenega javno-zasebnega partnerstva za dobavo energije v obliki koncesije storitev (Model DBFO), ob upoštevanju določil ZJZP in smiselno tudi zakona, ki ureja javno naročanje.
5. člen
(predmet koncesije)
Predmet javno-zasebnega partnerstva je:
- prilagoditev in nadgradnja obstoječe kotlovnice v OŠ Benedikt z vso potrebno kotlovsko opremo na lesno biomaso in vso potrebno dodatno opremo, vključno s pridobitvijo potrebnih upravnih dovoljenj,
- izvedba novega (zunanjega) hranilnika- zalogovnika na lesno biomaso,
- prilagoditev obstoječih kotlovnic v javnih objektih, ki se priključuje v sistem z vso potrebno opremo,
- priključitev izbranih javnih objektov v enoten sistem ogrevanja preko toplovoda,
- financiranje, upravljanje, vzdrževanje, obratovanje in razvoj kotlovnice,
- distribucija toplotne energije do uporabnikov.
6. člen
(območje izvajanja)
(1) Območje izvajanja koncesije obsega oskrbo več javnih objektov, ki so v lasti Občine Benedikt s toplotno energijo iz kotlovnice na lesno biomaso. To je obstoječa kotlovnica na kurilno olje, ki se nadgradi s sistemom ogrevanja na lesno biomaso. Pri tem se nov hranilnik (zalogovnik) za lesno biomaso izvede kot zunanji objekt na parceli 479/7, k.o. 520 Benedikt na mestu, kjer je trenutno locirana podzemna cisterna za kurilno olje.
(2) V enoten sistem ogrevanja preko toplovoda se priključijo naslednje javne stavbe: osnovna šola, občinska stavba, športna dvorana, večgeneracijski center in novi vrtec. Območje lokacije se natančno določi ob izdelavi projektne dokumentacije.
(3) Kakršnakoli širitev dejavnosti koncesionarja, ki vključuje priključitev in dobavo toplote tretjim osebam (zasebnim gospodinjskim ali poslovnim odjemalcem), ki niso predmet te koncesije, se šteje za izvajanje tržne distribucije v smislu Zakona o oskrbi s toploto iz distribucijskih sistemov (ZOTDS).
(4) Za širitev dejavnosti iz prejšnjega odstavka mora koncesionar pred priključitvijo kateregakoli novega odjemalca, ki ni predmet te koncesije, pridobiti predhodno pisno soglasje občinskega sveta.
(5) Občinski svet odloča o izdaji soglasja iz prejšnjega odstavka v postopku in pod pogoji, kot jih za izdajo soglasja za izvajanje tržne distribucije določa 6. člen ZOTDS. Občinski svet lahko zavrne izdajo soglasja, zlasti če predlagana širitev ni v skladu z veljavnim lokalnim energetskim konceptom ali prostorskimi akti občine.
7. člen
(čas trajanja)
(1) Začetek in čas trajanja koncesije se opredelita v koncesijski pogodbi.(2) Koncesija se podeli za največ 15 let.(3) Rok trajanja koncesije se lahko podaljša s sklenitvijo dodatka k pogodbi v primeru, da:
- koncesionar zaradi ukrepov koncedenta ali drugih ukrepov oblasti koncesije ni mogel izvajati,
- je to potrebno zaradi dodatnih vlaganj koncesionarja, ki so posledica zahtev koncedenta ali njegovih ukrepov v javnem interesu,
Pred sklenitvijo dodatka se opravijo pogajanja o vseh pomembnih sestavinah razmerja javno-zasebnega partnerstva, ki jih je treba prilagoditi zaradi okoliščin, navedenih v tem odstavku, vključno s časom podaljšanja, v zvezi s čemer je potrebno spoštovati določbo četrtega odstavka 71. člena ZJZP. Dodatek k pogodbi sklene župan na podlagi sklepa občinskega sveta.
(4) Po preteku časa trajanja koncesije se pod pogoji, določenimi v koncesijski pogodbi, koncesija lahko podaljša za obdobje, ki se določi v koncesijski pogodbi. Koncesija se lahko po preteku časa trajanja na podlagi dodatka h koncesijski pogodbi podaljša tudi do dokončne izbire novega koncesionarja.
(5) Postopek za izbiro novega koncesionarja se mora pričeti najmanj 1 leto pred iztekom roka, za katerega je bila podeljena prejšnja koncesija, v veljavo pa stopi najprej ob izteku tega roka.
(6) Koncesijsko razmerje lahko predčasno preneha iz razlogov, navedenih v tem odloku in koncesijski pogodbi.
IV. FINANCIRANJE
8. člen
(financiranje)
(1) Sredstva za izvedbo investicije zagotovi zasebni partner (koncesionar).
(2) Sredstva za tekoče obratovanje zagotovi zasebni partner (koncesionar) iz prihodkov za dobavljeno toploto uporabnikom.
(3) Način določitve cenika in cene bosta koncedent in koncesionar podrobno uredila v koncesijski pogodbi ob upoštevanju veljavne zakonodaje in predpisov s področja oskrbe s toploto iz distribucijskih sistemov.
V. OBVEZNOSTI KONCEDENTA IN KONCESIONARJA
9. člen
(obveznosti koncesionarja)
(1) Koncesionar prevzema obveznosti izvedbe vseh investicijskih ukrepov za izvedbo sistema daljinskega ogrevanja na lesno biomaso, vključno z izdelavo dokumentacije in s pridobitvijo vseh potrebnih dovoljenj za izgradnjo ter začetek obratovanja.
(2) Koncesionar v celoti prevzema obveznost financiranja, upravljanja, razvoja in vzdrževanja kotlovnice, odgovornost za varnost in zanesljivost funkcioniranja kotlovnice, vključno z zagotavljanjem toplote v primeru okvar in drugih nepredvidenih okoliščin ter izvajanje potrebnih meritev ter preizkusov delovanja kotlovnice. V to obveznost spada tudi nakup goriva (lesni sekanci) in zagotavljanje redne dobave toplote uporabnikom, pri čemer koncesionar prevzema hkrati obveznost nabave goriva v lokalnem okolju.
(3) Koncesionar mora ves čas trajanja koncesije s skrbnostjo strokovnjaka skrbeti za to, da pridobi vsa potrebna dovoljenja, soglasja in druge akte državnih in drugih pristojnih organov. Ta dolžnost se nanaša tudi na potrebno podaljšanje ali obnovitev teh dovoljenj, soglasij in drugih aktov.
(4) Storitev, ki je predmet te koncesije, mora koncesionar opravljati nepretrgano. Koncesionar lahko začasno prekine izvajanje storitve le na način in iz razlogov, ki jih določajo zakon, ta odlok, koncesijska pogodba ali drug predpis.
10. člen
(obveznosti koncedenta)
(1) Koncedent bo koncesionarju podelil pravico dogradnje in posodobitve obstoječe kotlovnice v OŠ Benedikt in izvedbe novega hranilnika za lesno biomaso na delu občinskega zemljišča s parc. št. 479/7, k.o. 520 Benedikt in upravljanja s kotlovnico v objektih iz prvega odstavka 6. člena tega odloka, ki so v njegovi lasti ter mu omogočil dostop do parcel, ki so v njegovi lasti, pri katerih se predvideva menjava goriva, da bo lahko opravil potrebna gradbena in inštalacijska dela.(2) Koncedent je tudi dolžan zagotoviti, da uporabniki toplote, ki so delno ali v celoti financirani iz občinskega proračuna, redno plačujejo stroške dobavljene toplote. Dobavljena toplota se obračunava na podlagi pogodbe, ki jo skleneta koncesionar in uporabnik.(3) Obveznosti koncedenta so še zlasti:
- koncesionarju zagotavljati pogoje za nemoteno opravljanje dejavnosti koncesije;
- koncesionarju nuditi pomoč pri pridobitvi posameznih pravic, soglasij ali dovoljenj, ki jih koncesionar ne more pridobiti samostojno ali brez pomoči koncedenta;
- koncesionarju na nepremičninah, kjer se bodo izvajale aktivnosti za uresničitev koncesijske pogodbe ter opremi, ki je v lasti koncedenta, ob upoštevanju veljavne zakonodaje podeliti ustrezne stvarnopravne pravice (na primer služnost, stavbna pravica, itd.) na način, da se koncesionarju omogoči nemoteno izvajanje koncesionirane dejavnosti;
11. člen
(druge pravice in obveznosti koncedenta in koncesionarja)
(1) Pravice in obveznosti koncedenta in koncesionarja, ki niso opredeljene s tem odlokom, se podrobneje opredelijo v koncesijski pogodbi.
(2) S koncesijsko pogodbo se vzpostavijo ustrezni mehanizmi, s katerimi se zagotovi učinkovito zavarovanje javnega interesa in nadzor nad izvajanjem koncesijske pogodbe.
VI. POSTOPEK IZBIRE KONCESIONARJA
12. člen
(javni razpis, pogoji in merila za izbor)
(1) Koncedent koncesionarja izbere na podlagi javnega razpisa, ki se izvede ob upoštevanju določb III. dela Zakona o javno-zasebnem partnerstvu.(2) Javni razpis se objavi v Uradnem listu RS in na spletnih straneh Občine Benedikt.(3) Objava javnega razpisa mora določati:
- navedbo pravne podlage, vključno s tem aktom;
- predmet javnega razpisa z navedbo, da gre za koncesijo;
- ime in sedež koncedenta;
- predmet, vrsto ter obseg in območje koncesije;
- začetek in predvideni čas trajanja koncesije;
- postopek izbire koncesionarja;
- pogoje za dostop do razpisne dokumentacije;
- kraj in rok za predložitev vlog, pogoje za njihovo predložitev;
- zahteve glede vsebine vlog;
- pogoje, ki jih morajo kandidati izpolnjevati, in dokazila o njihovem izpolnjevanju;
- pogoje za predložitev skupne vloge;
- merila za izbiro najugodnejšega kandidata;
- naslov, prostor, datum in uro odpiranja vlog;
- rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa;
- druge podatke, zahtevane v skladu z veljavno zakonodajo.
(4) V postopku izbire koncedent preveri najmanj ekonomsko, finančno ter tehnično in kadrovsko sposobnost vlagateljev. Za ta namen mora koncedent v javni razpis vključiti najmanj pogoje, ki zagotavljajo, da:
- je koncesionar registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
- ima koncesionar ustrezne reference s področja predmeta koncesije,
- ima koncesionar zagotovljen dostop do finančnih sredstev za izvedbo celotnega projekta javno-zasebnega partnerstva.
(5) Koncedent mora pri izbiri koncesionarja upoštevati naslednja merila:
- Cena za dobavljeno toplotno energijo.
- Gorivo je ustvarjeno oziroma proizvedeno v radiju 20 km od DOLB.
(6) Druge pogoje in merila ter podrobnejšo vsebino pogojev in meril za izbiro koncesionarja koncedent določi v razpisni dokumentaciji za fazo dialoga.
13. člen
(strokovna komisija)
(1) Za pripravo in izvedbo javnega razpisa, pregled in oceno prispelih vlog oziroma prijav ter za pripravo strokovnega poročila župan imenuje strokovno komisijo.
(2) Strokovna komisija ima predsednika in najmanj dva člana.
(3) Vsi člani strokovne komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in najmanj 5 let delovnih izkušenj z delovnega področja, da lahko zagotovijo strokovno presojo vlog oziroma prijav.
(4) Predsednik in vsi člani strokovne komisije morajo izpolnjevati pogoj iz drugega odstavka 52. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu, kar potrdijo s podpisom izjave o izpolnjevanju tega pogoja. Člana strokovne komisije, za katerega se ugotovi, da ne izpolnjuje postavljenega pogoja iz prejšnjega stavka, se nemudoma izloči iz strokovne komisije in se imenuje nadomestnega člana.
(5) Za izvedbo posameznih dejanj v postopku izvedbe javnega razpisa morajo biti navzoči najmanj trije člani strokovne komisije (npr. javno odpiranje ponudb). Poročilo o ocenjevanju prispelih ponudb pripravijo in podpišejo vsi člani strokovne komisije.
(6) Za strokovno-tehnično pomoč in svetovanje v postopku priprave in izvedbe javnega razpisa lahko strokovna komisija uporabi strokovne službe koncedenta ali zunanje strokovnjake. Člani strokovne komisije so lahko tudi neodvisni zunanji strokovnjaki, ki razpolagajo s specifičnim znanjem, potrebnim za uspešno izbiro koncesionarja.
(7) Strokovna komisija sodeluje v vseh fazah postopka izbire koncesionarja tako, da pregleda in oceni vloge ter ugotovi ali izpolnjujejo razpisne pogoje in zahteve, sestavi poročilo, v katerem navede, katere ponudbe izpolnjujejo razpisne pogoje in zahteve, razvrsti te vloge tako, da je razvidno, katera od vlog najbolj ustreza postavljenim merilom oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na ustreznost postavljenim merilom ter pošlje v seznanitev poročilo Občinskemu svetu Občine Benedikt.
(8) Na podlagi poročila strokovne komisije o izboru koncesionarja odloči koncedent z upravno odločbo.
(9) Na podlagi določbe četrtega odstavka 27. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu mora koncedent izbranemu koncesionarju pred sklenitvijo koncesijske pogodbe izdati upravno odločbo, s katero mu podeli pravico izvajati koncesionirano dejavnost. Drugih udeležencev (strank, stranskih udeležencev) v upravnem postopku izdaje odločbe ni.
14. člen
(postopek izbire)
(1) Javni razpis za izbiro koncesionarja se izvede po postopku konkurenčnega dialoga, ki bo potekalo v treh fazah:
- faza preverjanja usposobljenosti,
- faza dialoga,
- ponudbena faza.
(2) V fazi preverjanja usposobljenosti bo strokovna komisija preverila usposobljenost prijaviteljev, pri čemer bo usposobljenost priznana vsem prijaviteljem, za katere bo ugotovljeno, da izpolnjujejo pogoje iz razpisne dokumentacije za fazo preverjanja usposobljenosti. Po končanem odpiranju prijav strokovna komisija pregleda prijave in ugotovi, ali izpolnjujejo pogoje, določene v javnem razpisu za fazo preverjanja usposobljenosti. Po končanem pregledu in presoji prijav strokovna komisija sestavi poročilo, v katerem navede, katere prijave izpolnjujejo razpisne zahteve, in v njem predlaga, katerim prijaviteljem se prizna usposobljenost za sodelovanje v fazi dialoga.
(3) Na podlagi poročila strokovne komisije iz prejšnjega odstavka občinska uprava izda sklep o priznanju usposobljenosti za sodelovanje v fazi dialoga.
(4) Med prijavitelji, ki jim je bila priznana usposobljenost za sodelovanje v fazi dialoga (v nadaljnjem besedilu: kandidati), se v fazi dialoga vodi dialog, namenjen ugotovitvi in opredelitvi sredstev ter najprimernejših rešitev za zadovoljitev ciljev in potreb koncedenta. Faza dialoga se lahko izvede v več kot dveh zaporednih fazah. Dialog s kandidati se vodi vse do takrat, dokler se ne najde(-jo) rešitev (rešitve), ki ustreza(-jo) ciljem in potrebam koncedenta.
(5) Na podlagi sprejete rešitve iz zaključenega dialoga in drugih elementov, ki se podrobneje opredelijo v razpisni dokumentaciji za ponudbeno fazo, se kandidate pozove k predložitvi končne ponudbe.
(6) Strokovna komisija po končanem odpiranju končnih ponudb pravočasno prispele končne ponudbe pregleda in oceni ter ugotovi, ali izpolnjujejo razpisne pogoje in zahteve iz razpisne dokumentacije za ponudbeno fazo. Po končanem pregledu in presoji prijav strokovna komisija sestavi poročilo, v katerem navede, katere vloge izpolnjujejo razpisne pogoje in zahteve, razvrsti te vloge tako, da je razvidno, katera od vlog najbolj ustreza postavljenim merilom oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na ustreznost postavljenim merilom.
(7) Odločitev o izbiri koncesionarja na podlagi poročila strokovne komisije iz prejšnjega odstavka sprejme občinska uprava.
(8) Strokovna komisija poročila iz drugega in šestega odstavka tega člena posreduje županu.
15. člen
(koncesijska pogodba)
(1) Koncesijsko pogodbo z izbranim koncesionarjem v imenu koncedenta sklene župan.
(2) Koncesijska pogodba mora biti sklenjena v pisni obliki, sicer nima pravnega učinka.
(3) V koncesijski pogodbi koncedent in koncesionar podrobno uredita medsebojna razmerja v zvezi z izvajanjem predmeta koncesije in druge sestavine razmerja, ki niso urejena v tem aktu. S koncesijsko pogodbo se vzpostavijo ustrezni mehanizmi, s katerimi se zagotovita učinkovito zavarovanje javnega interesa in nadzor nad izvajanjem koncesijske pogodbe.
(4) V primeru neskladja med določbami akta in določbami koncesijske pogodbe, veljajo določbe tega akta.
16. člen
(sprememba koncesijske pogodbe)
(1) Koncedent lahko zahteva spremembo koncesijske pogodbe v primerih:
- spremembe zakonov in predpisov, ki vplivajo na spremembo določb koncesijske pogodbe,
- spremenjenih okoliščin, ki jih ni bilo možno predvideti ob podpisu koncesijske pogodbe,
- če je to potrebno, da se zavaruje javni interes.
VII. PRILAGODITEV RAZMERIJ
17. člen
(prilagoditev razmerij)
(1) V primeru obstoja upravičenih objektivnih okoliščin se lahko opravi prilagoditev razmerij med koncedentom in koncesionarjem, urejenih in določenih s koncesijsko pogodbo.
(2) Način in razloge za morebitno prilagoditev razmerij med koncesionarjem in koncedentom se podrobneje uredijo v koncesijski pogodbi.
18. člen
(enostranski ukrepi v javnem interesu)
(1) Koncedent ima pravico, ko je to neobhodno potrebno, da se zavaruje javni interes in doseže namen sklenjene koncesijske pogodbe, da z enostranskim ukrepom poseže v vzpostavljeno koncesijsko razmerje javno-zasebnega partnerstva in zavaruje javni interes.(2) Kot enostranski ukrep v javnem interesu lahko koncedent uporabi:
- uvedbo izrednega nadzora nad izvajanjem koncesijske pogodbe,
- izdajo obveznih navodil zasebnemu partnerju,
- začasni prevzem vzpostavljene infrastrukture v upravljanje in oskrbo,
- izvedbo investicijskih ali vzdrževalnih ukrepov za zavarovanje vrednosti posodobljene infrastrukture,
- odvzem koncesije.
(3) Ukrep koncedenta mora biti skladen z načelom sorazmernosti in ne sme prekomerno obremenjevati koncesionarja.
(4) Način in pogoji uveljavitve enostranskih ukrepov v javnem interesu se podrobneje opredelijo s koncesijsko pogodbo.
VIII. POROČANJE IN NADZOR
19. člen
(dolžnost poročanja)
(1) Koncesionar je dolžan skladno z veljavno zakonodajo, predpisi ter koncesijsko pogodbo redno voditi vse potrebne evidence, pripravljati poročila in drugo potrebno dokumentacijo in jih na zahtevo koncedenta predložiti v roku, ki je opredeljen v zahtevi.
(2) Natančnejša vsebina in način koncesionarjeve dolžnosti iz predhodnega odstavka se podrobneje uredi v koncesijski pogodbi.
20. člen
(nadzor nad izvajanjem pogodbe)
(1) Nadzor nad izvajanjem koncesije opravlja koncedent skladno z določbami zakona, ki ureja javno-zasebno partnerstvo in določili koncesijske pogodbe. Koncedent lahko za posamezna strokovna in druga opravila nadzora pooblasti pristojno strokovno službo občinske uprave ali zunanjega izvajalca. Koncedent lahko nad izvajanjem s pogodbo dogovorjene dejavnosti odredi tudi izreden nadzor.
(2) Nadzor mora potekati tako, da ne ovira opravljanja redne dejavnosti koncesionarja in tretjih oseb. Izvajalec nadzora se izkaže s pooblastilom koncedenta. O nadzoru se napravi zapisnik.
(3) Natančnejša vsebina in način izvajanja nadzora se lahko podrobneje določita v koncesijski pogodbi.
IX. PRENEHANJE KONCESIJSKEGA RAZMERJA
21. člen
(prenehanje koncesijskega razmerja)
Koncesijsko razmerje preneha:
- s prenehanjem koncesijske pogodbe,
- z odkupom koncesije,
- z odvzemom koncesije ali
- s prevzemom koncesije,
na način, v obsegu in pod pogoji, določenimi s koncesijsko pogodbo.
22. člen
(izločitvena pravica)
V primeru stečaja oziroma drugega načina prenehanja koncesionarja (likvidacija, izbris) ima koncedent pravico, da za objekte in naprave koncesije (infrastrukturo in opremo), ob plačilu ustreznega dela vrednosti izločenega premoženja v stečajno oziroma likvidacijsko maso, na teh uveljavlja izločitveno pravico.
X. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
23. člen
(uporaba prava)
Za vsa razmerja med koncedentom in koncesionarjem ter koncesionarjem in uporabniki javne infrastrukture se lahko dogovori izključno uporaba pravnega reda Republike Slovenije.
24. člen
(uporaba drugih določb)
Za okoliščine, ki jih ta akt ne ureja, veljajo določbe predpisa, ki ureja javno-zasebno partnerstvo.
25. člen
(uveljavitev)
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu e-občina.
Številka: 360-9/2025-3
Datum: 10. 09. 2025
Občina Benedikt
Milan Repič, župan